Klacht indienen 

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over jouw behandeling bij Sport Medisch Centrum Papendal of over de manier waarop je bent benaderd. Wij horen het graag als je ontevreden bent en vragen je om jouw ervaringen en klachten bij ons kenbaar te maken. Dit biedt ons de mogelijkheid om er iets aan te doen en om onze kwaliteit te verbeteren. 

Wat kun je doen?

Een klacht bespreek je het beste direct met de betrokken medewerker, arts, fysiotherapeut. 

Klacht indienen?

Een gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Lost dit jouw probleem niet op, dan verzoeken wij jou ons klachtenformulier in te vullen en deze ingevuld te mailen naar backoffice@smcp.nl. 

Onze klachtencoördinator zal jouw klacht intern in behandeling nemen. SMCP zal vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. 

Externe klachtenregeling

Als na afronding van de klachtenprocedure je klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kan je een beroep doen op de externe klachtenregeling van de Vereniging voor Sportgeneeskunde (VSG) of van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Deze regelingen zijn gebaseerd op de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg.

  • PlusPraktijk
  • NOC NSF
  • SCAS gecertificeerd
  • CTO Papendal
  • High Performance Partner
  • de Fysiotherapeut