“Dienstverlening leveren in de horeca en dat dagelijks op het hoogste niveau vraagt veel energie, ook van mijn medewerkers. Vitaliteit is dan essentieel.”
Jasper Witze, chefkok
Dienstverlening leveren in de horeca en dat dagelijks op het hoogste niveau vraagt veel energie van medewerkers. Het sleutelwoord van Jasper Witze is ‘betrokkenheid’.
De vestigingen waar Jasper de scepter zwaait behoren tot de top van de Nederlandse horeca. Hij is eigenaar van 2 restaurants en een hotel en in die hoedanigheid verantwoordelijk voor het welzijn van de ruim 100 medewerkers. “Zelf ondervind ik dagelijks hoe lastig het is om tijd in te ruimen voor vitaliteit. Er is altijd wel een reden om die paar uur sportschool of looptraining over te slaan. En in de horeca is een bourgondische levensstijl als vanzelfsprekend. Desondanks maak ik dagelijks duidelijke keuzes op gebied van gezondheid en vitaliteit.”
Onze medewerkers proberen wij op diverse manieren te stimuleren. Flexibiliteit, ruimte en (technische) middelen zijn voorhanden om ieder individueel keuzes te laten maken. Ook voor onze opdrachtgevers verdiepen wij ons steeds vaker in vitaliteit. Diverse events met aangepaste producten in binnen- en buitenland worden rond dit thema ontwikkeld en uitgevoerd. Mijn persoonlijke mening is dat we dit zowel intern voor medewerkers als extern voor klanten steeds intensiever zullen ontwikkelen. Een sport medisch centrum als SMCP om ons daarbij te ondersteunen met een reguliere vitaliteitsmeting bij de medewerkers is daarom van groot belang.
Bij Sport Medisch Centrum Papendal kan je een vitaliteitsmeting van je medewerkers laten doen. De inhoud van de vitaliteitsmeting wordt in overleg vastgesteld en kan op de bedrijfslocatie of op een van onze 10 vestigingen plaatsvinden.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over de vitaliteitsmeting voor medewerkers of vitaliteitsmanagement voor bedrijven in het algemeen.