U heeft een klacht

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij Sport Medisch Centrum Papendal of over de manier waarop u bent benaderd. Wij horen het graag als u ontevreden bent en vragen u om uw ervaringen en klachten bij ons kenbaar te maken. Dit biedt ons de mogelijkheid om er iets aan te doen en om onze kwaliteit te verbeteren.

Wat kunt u doen?

Een klacht bespreekt u het beste direct met de betrokken medewerker, arts, fysiotherapeut of leidinggevende van de afdeling. Samen zoeken we naar oplossingen. 
Een gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Lost dit uw probleem niet op, dan verzoeken wij u ons klachtenformulier  in te vullen en deze ingevuld te mailen naar backoffice@smcp.nl.
Onze klachtencoördinator zal uw klacht intern in behandeling nemen. SMCP zal vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Als na inzet van de klachtencoördinator het probleem niet naar tevredenheid is opgelost, kunt een beroep doen op de externe klachtenregeling van de Vereniging voor Sportgeneeskunde (VSG) of van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Deze regelingen zijn gebaseerd op de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg.